ძიება

ძიება

გადატვირთვა

თანხის დაბრუნების პოლიტიკა ონლაინ განთავსებული შეკვეთებისთვის:

იმ შემთხვევაში თუ ნივთის დაბრუნება განხორციელდება ჩვენი პარტნიორი საკურიერო კომპანიის მიერ: თანხა უკან დაგიბრუნდებათ ბარათზე.

ჩვეულებრივ, საჭიროა 10 სამუშაო დღემდე, პროდუქტის მიღებიდან დაბრუნებული ნივთებისა და შეფუთვის უსაფრთხოების შემოწმებამდე.
თანხის დაბრუნების პროცესი (მაღაზიაში დაბრუნებისთვის): მაღაზიაში დაბრუნებული შესყიდვისთვის, თანხის დაბრუნება განხორციელდება გადახდის თავდაპირველ მეთოდზე.

როგორც წესი, ამას დაახლოებით 10 სამუშაო დღე სჭირდება.

*ნივთები უნდა დაბრუნდეს თავდაპირველ შეფუთვაში და არ უნდა ჰქონდეს მოცილებული ფასის ინდიკატორები და უნდა იყოს გამოუყენებელი.

დაბრუნების პოლიტიკა:

ჩვენ ვიძლევით გარანტიას, რომ თუკი ნივთები იქნება გაუცვეთელი და გაურეცხავი, გასაყიდ მდგომარეობაში, ორიგინალი ქვითრით და შეფუთვით, შეძენიდან 30 დღის განმავლობაში აგინაზღაურებთ თანხას. Kiabi იტოვებს უფლებას უარი თქვას 30 დღის შემდეგ ნივთის დაბრუნების შესახებ კომუნიკაციაზე და ნებისმიერი იმ ნივთის დაბრუნებაზე, რომელიც არ არის იმავე მდგომარეობაში, როგორც მიღებისას.

რამდენიმე გამონაკლისი...
  • ჰიგიენის ნორმების გათვალისწინებით, საყურეები, სამკაულები, მზის სათვალეები, თმის აქსესუარები, კოსმეტიკა, წინდები და საცვლები არ ექვემდებარება დაბრუნებას, ან გაცვლას.
  • შავ პარასკევსა და კიბერ ორშაბათს შორის პერიოდში შეძენილი არც ერთი ნივთის დაბრუნება, ან გაცვლა არ განხორციელდება.
  • ნივთები უნდა დაბრუნდეს გაუცვეთელი, გამოუყენებელი და ორიგინალ შეფუთვაში, რომელიც ასევე უნდა იყოს კარგ მდგომარეობაში.
  • სპეციალური შეთავაზებით შეძენილი ნივთების შემთხვევაში, როგორიცაა იყიდე 1 ნივთი, მიიღე 1 ნივთი უფასოდ, უნდა დაბრუნდეს ორივე ნივთი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თანხის დაბრუნება არ მოხდება. იმ შემთხვევაში, თუკი არ მოხდება ორივე ნივთის დაბრუნება, მომხმარებელს ეკისრება დამატებით  ტრანსპორტირების საფასურის გადახდა დარჩენილი ნივთის გასაგზავნად, ან უკან დასაბრუნებლად.
  • არადაბრუნებადი ნივთის, ან არასწორი ნივთის დაბრუნების შემთხვევაში ამანათი უარყოფილი იქნება და დაგერიცხებათ 6 ლარი ტრანსპორტირების საფასურის გადასახდელად, ნივთი კი დაგიბრუნდებათ მისამართზე.

როგორ შეგიძლიათ შეკვეთის დაბრუნება?

ონლაინ შეკვეთების დაბრუნება შეგიძლიათ უფასოდ ჩვენი პარტნიორი კურიერის საშუალებით. დაგვიკავშირდით ელექტრონულ ფოსტაზე ecomm@gtex.ge , მოგვწერეთ საიტზე არსებული ჩათის საშუალებით ან დაგვიკავშირდით 568755842 ნომერზე.
მაღაზიაში განთავსებული შესყიდვები და შეკვეთები შეიძლება დაბრუნდეს მხოლოდ მაღაზიაში.

მაღაზიაში დაბრუნება


შეძენის დამადასტურებელი გადახდის ქვითარი ან დამადასტურებელი ელექტრონულ ფოსტაზე მიღებული დასტური აჩვენეთ მაღაზიის ნებისმიერ პერსონალს, რათა მიიღოთ შესაბამისი მომსახურება.

უფასო დაბრუნება კურიერის საშუალებით

შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ და მოითხოვოთ დაბრუნება, რის შემდეგაც ნივთების დასაბრუნებლად კურიერი დაგიკავშირდებათ.

დაბრუნება და თანხის დაბრუნება

გვესმის, რომ გარემოებები იცვლება. ქვემოთ გაეცნობით ინფორმაციას, თუ როგორ უნდა მოახდინოთ დაბრუნება და მიიღოთ თანხა უკან.

რამდენ ხანში უნდა დავაბრუნო ნივთი?

მიწოდებიდან 30 დღის განმავლობაში გაქვთ შეკვეთის დაბრუნების შესაძლებლობა (იმ პირობით, რომ დაბრუნება აკმაყოფილებს ჩვენს დაბრუნების შესახებ პოლიტიკის პირობებს).

ზოგიერთი ისეთი ნივთი, როგორიცაა ჰიგიენა, საყურეები, სამკაულები, მზის სათვალეები, თმის აქსესუარები, კოსმეტიკა და საცვლები არ ექვემდებარება დაბრუნებას.

თანხის დაბრუნება შეესაბამება გადახდის თავდაპირველ მეთოდს.

დამატებითი კითხვების არსებობის შემთხვევაში, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ჯგუფს.

თანხის დაბრუნება

შეკვეთის დაბრუნების დადასტურებისთანავე, მოხდება თანხის შესაბამისად დაბრუნება.

ბარათით გადახდილი თანხა დაუბრუნდება ბარათზე 10 სამუშაო დღის განმავლობაში.

დამატებითი დახმარებისთვის დაგვიკავშირდით KIABI-ზე (568755842).