ყოველთვის მეტი ყველა ოჯახისთვის
1978
ყოველთვის ხელმისაწვდომი მოდა! KIABI-მ ტანსაცმლის სამყაროში რევოლუცია მოახდინა და პირველმა შეიმუშავა მთელი ოჯახისთვის ხელმისაწვდომი მოდის კონცეფცია.
1993
ფრანგული Touch KIABI ექსპორტირდა საერთაშორისო მასშტაბით და ესპანეთში გაიხსნა პირველი მაღაზიები.
2005
KIABI ავითარებს ფრანჩაიზს საფრანგეთში და მის ფარგლებს გარეთ.
2017
ყოველთვის დიდი პასუხისმგებლობით! KIABI აყალიბებს თავის CSR პროგრამას, რომელიც კორპორატიული სტრატეგიის საყრდენი წერტილია. 2022 წელს, KIABI ACTS FOR A BETTER WORLD იდეის გარშემო, ბრენდი ადასტურებს თავის CSR ვალდებულებებს, რომელიც დაფუძნებულია სამ საყრდენზე: მდგრადი მოდა, ინკლუზიური მოდა და მხარდამჭერი მოდა.
2021
10,000 თანამშრომლის ერთობლივი შრომით იქმნება KIABI-ს ახალი ხედვა: „ერთად ვმუშაობთ იმისათვის, რომ ეთიკური მოდისა და მდგრადი სერვისების შექმნით ოჯახების ცხოვრება გავამარტივოთ“.
2022
ყველაფერი საუკეთესო ყველა ოჯახებისთვის! KIABI კიდევ ერთხელ ადასტურებს თავის ძირითად ღირებულებას: მოდის ბრენდი 1978 წლიდან აძლიერებს კავშირს ოჯახებთან. KIABI მოქმედებს უკეთესი მსოფლიოსთვის და რჩება თავის CSR ვალდებულებების ერთგული, რომელიც დაფუძნებულია სამ საყრდენზე: მდგრადი მოდა, ინკლუზიური მოდა და მხარდამჭერი მოდა.
საკვანძო რიცხვები
ფრანგული მოდის ფავორიტი ბრენდი
560 მაღაზია 23 ქვეყანაში
23 მილიონი მომხმარებელი მთელ მსოფლიოში
ყოველთვის უფრო ლოკალური და კიდევ უფრო მეტად გლობალური

